רחוב סרלין 3 תל אביב, 6765374
א' - ה' 09:00-18:00 שישי עד 12:00
רחוב סרלין 3 תל אביב, 6765374
א' - ה' 09:00-18:00 שישי עד 12:00
Post Image
04 יונ, 2018
Posted by מנעולן מרכז
0 comment

דלת טרוקה גם פתיחת פלדלת היא על פי רוב פשוטה, מהירה וזולה

דלת טרוקה אחת אינה דומה לשניה, אף אם מדובר בדלת שנטרקת ללא ידית חיצונית, עבורכם אמנם מדובר בבעיה קריטית, אך המנעולן המקצועי של מנעולן-נט ברוב המקרים יכול לטפל ולפרוץ את הדלת במהירות וללא כל נזק לדלת או למשקוף.

יש אמנם מקרים אחרים למשל אם המפתח נשבר כשחלקו נותר בתוך מנעול הדלת, ולעתים ניסיונות פריצה עצמאיים יכולים לגרום לסיטואציה להיות מורכבת יותר, במקרים כאלו ייתכן ויהיה צורך להחליף את המנעול, אך גם סוג פריצה זו נקייה ולא מסיבה נזק לדלת או מסביב לה.

פריצת צילינדר המנעול היא אומנות, יש מקצוענים כמו במנעולן-נט שכבר עושים זאת שנים רבות ומכירים את רוב המנעולים בשוק, כך שפריצת המנעול נעשית באופן חלק, יחד עם זאת צריך לקחת בחשבון מהסיבות לעיל בעיקר, כי ישנן סיטואציות בהן למנעולן לא תיוותר ברירה אלא לקדוח בעדינות את צילינדר המנעול ואז להחליפו במתאים, או לבחירתכם במנעול מתקדם ובטיחותי הרבה יותר שלא בהכרח עולה יותר.

רכב נעול, סיפור דומה אך שונה בתכלית

אם נטרקה דלת רכבכם או ששכחתם או שנאבד המפתח למכונית, מדובר כמעט באותה בעיה כמו דלת שנטרקה בבית או במשרד, אלא שהטיפול בבעיה נעשה באמצעות טכנולוגיה אחרת לגמרי שמיועדת לפריצת רכבים מכל הסוגים.

לגבי רוב הרכבים הנפוצים בישראל, הפריצה קלה ופשוטה יחסית ואינה לוקחת זמן רב, אך גם כאן כדאי מאוד להזמין מנעולן מקצועי כגון מנעולן-נט, כיוון שהפריצה לרכב באמצעות פתיחת הדלת דורשת מיומנות וציוד חדיש, זאת כדי למנוע ולו סריטה או סימן קל שבקלים לרכבכם החדש כתוצאה מהפריצה.

פריצת דלת טרוקה כאשר אתם נמצאים במצב שאינכם יכולים להיכנס פנימה מצריכה שירות מהיר ויעיל, במנעולן-נט שירותי מנעולן 24, אנחנו מבינים ללב הלקוח והדאגה שלנו היא בראש ובראשונה להגיע למקום העבודה כמה שיותר מהר ועם הציוד המתקדם ביותר וכן מלאי של מנעולים מתאים לכל בעיה, כך שהעבודה יכולה להסתיים מתחילתה ועד סופה במהירות וביעילות רבה מאוד.

פרט חשוב מאוד באבטחת ביתכם

צריך לדעת פרט חשוב מאוד באבטחת ביתכם, רבים חושבים בטעות, כי דלת טרוקה גם כאשר לא בטוחים אם היא נעולה כבר מספקת ביטחון, ונוטים לומר כי במידה ואין ידית מחוץ לדלת כך שלא ניתן למעשה לפתוח אותה אזי הבית מוגן.

רק שננעלים מחוץ לבית ומזמינים מנעולן שפורץ את הדלת כהרף עין, נבהלים ומבינים כי דלת טרוקה שאינה נעולה גם לא דלתות פלדה של רב בריח וכדומה, אינן מספקות את האבטחה המלאה לולא הדלת הטרוקה היתה גם נעולה בנוסף. לכן מומלץ בכל שעות היום והלילה לא להסתפק בדלת טרוקה בלבד, אלא להשתמש במנעול המובנה בדלת הכניסה.

פריצת דלת טרוקה שאינה נעולה, ניתנת לפתיחה מהירה על ידי אדם המיומן בכך אף באמצעות גזירה של חתיכת פלסטיק מבקבוק שתייה משפחתי, ודאי שגם ניתן לנסות זאת לבד, אך ישנם נתונים נוספים בהקשר לכך, שמא יש מפתח מוכנס במנעול בצידה הפנימי של הדלת, וכן לדעת היכן בדיוק להחדיר את חתיכת הפלסטיק בין המשקוף לדלת הכניסה, ולהבין לו במעט את האנטומיה של המנעול המובנה.

פריצה לא מקצועית עלולה להסב נזק

ניסיונות אחרים כגון בעיטה בדלת או ניסיונות אלימים אחרים לפריצה בכוח של הדלת שננעלה בטעות, אזי במקרים של דלתות רב בריח עלולים ניסיונות הפריצה הללו להסב נזק והסיכוי לפתוח באופן כזה את הדלת אפסי.

דלתות עץ לעומת זאת, ניתנות בכוח רב לשבירה, אך הנזק הצפוי הוא בצד המשקוף, כך שמנעולן אולי לא יוכל לעזור לאחר מכן, אלא סביר להניח כי יידרש לכך נגר, ורק ז להזמין מנעולן, לכן לעתים החיסכון בהזמנת מנעולן מקצועי שגם אינו דבר יקר כל כך לכתחילה, תשתלם לכם שבעתיים.

ולא פחות חשוב, כדאי להזמין מנעולן הקרוב לאזור מגוריכם, מנעולן בתל אביב יגיע מהר יותר לכל אזור במרכז מאשר מנעולן מראשון לציון לדוגמא, כך שאם אתם גרים באזור תל אביב, רמת גן והמרכז, הגעתם למקום הנכון, מנעולן-נט הכתובת שלכם להזמנת מנעולן במרכז שיגיע במהירות למקום העבודה, וכפי שאמרנו המיקוד העיקרי שלנו בשירות ללקוח הוא ההגעה המהירה למקום בו נדרש המנעולן המקצועי בהקדם האפשרי.