רחוב סרלין 3 תל אביב, 6765374
א' - ה' 09:00-18:00 שישי עד 12:00
רחוב סרלין 3 תל אביב, 6765374
א' - ה' 09:00-18:00 שישי עד 12:00
Post Image
24 אפר, 2018
Posted by מנעולן מרכז
0 comment

מנעולן ברמת גן? כמה טיפים חשובים עבורך

מנעולן ברמת גן צריך הרבה ניווט כדי להגיע אליכם במהירות, בניגוד לרחובות תל אביב המסודרים על פי היגיון הזרימה של הרכבים, ובפרט אלו החדשים בצפון תל אביב, רמת גן נחשבת לסבוכה יחסית, רחובות לא מעטים הם ללא מוצא, בעיר הוקמו מעברים רבים להולכי רגל בלבד בין הרחובות, ורחובות אחרים פשוט יגרמו לכם לסיבוב ארוך מאד ויובילו אתכם כמעט למיקום ממנו נכנסתם.

אחת הסיבות לרחובות העוקפים, היא גנים ואזורים מיני-הרריים עד כמה שזה נשמע הזוי. לא לחינם קוראים לעיר רמת גן, היא מאופיינת בגבעות כאשר רחוב אחד יכול להתרומם כדי מטרים רבים מהרחוב המקביל או בניצב אליו, וכאן מתחיל הקושי למעבר בין הרחובות והסיבוב שצריך לעשות כדי להגיע מהכיוון השני של הבניין.

אפליקציות המפות אינן מכירות את קיצורי הדרך להולכי הרגל לאחר שהחנו את רכבם

כיום באמצעות ווייז וגוגל מפות ודאי שניתן להסתדר, אך בפניכם שתי בעיות: הראשונה בהן מושתת כאמור על השיטה המצויה בעיר של מעברים להולכי רגל בלבד, נתון זה שיכול לחסוך לכם סיבוב משמעותי ואולי לאפשר חניה ברחוב המקביל ולחצות רגלית, לא מתבטא באפליקציות הטוענות להביא אתכם עם רכבכם עד לנקודה הרצויה.

דבר נוסף, כאן מתחילה עבורכם בעיית החניה, בין אם זה אופנוע או אף אם הגעתם עם רכב, כדאי לדעת כמה טיפים לחניה בעיר רמת גן.

ראשית, האכיפה הרשמית היא משעה 8 בבוקר ולא מוקדם יותר כמו בעיר הסמוכה בני ברק, אך בפועל אם כי לא לסמוך על כך ב-,100% לפני 8:30 לא תקבלו דו"ח ובמקומות מסוימים גם מאוחר יותר אך לא יאוחר מהשעה בבוקר 9.

סיום אכיפת החניה הוא לאחר השעה 17:00 ורשמית ב- 17:30, לאחר שעות האכיפה שימו לב, עד לשעה 19:00 לערך ניתן בדרך כלל למצוא חניה פה ושם, החל משעה זו ולתוך הלילה קשה מאד למצוא חניה ברחובות העיר.

טיפים לחניה שכדאי מאד לדעת למנעולן במרכז שמגיע לרמת גן מערים בהם הדבר אינו מקובל

זו אינה עצה רשמית, ובודאי שמנעולט לא לוקחים עליה כל אחריות, אך הכלל הידוע של תושבי רמת גן הוא: תחנה בכל מקום לרבות אדום לבן (רק בלילה) ובלבד שלא תחסום גישה, כניסה או אף אחד אחר. תושב וותיק של העיר אישר לנו כי מעולם לא קיבל דו"ח או נגרר ברחובות הפנימיים על אדום לבן, אך יש להתפנות משם כאמור לא יאוחר מסביבות 08:30 בבוקר.

נתון נוסף שיש לקחת בחשבון, וכבר משפיע רבות על החניה, הוא העובדה כי רמת גן היא מהמובילות בפרויקט תמ"א 38 לשיפוץ מבנים, פרויקט כזה חוסם מספר מקומות חניה לזמן ממושך, אך החדשות הטובות כי העירייה מגבילה בד"כ את הקבלנים שנאלצים להתאזר בסבלנות לפחות עד 8:30 בבוקר כדי לקבל את החניה הנכספת מול הפרויקט.

אופס, אם לא שמתם לב זה מה שיכול לקרות

שימו לב! גם אם ראיתם כי מעקה המדרכה צבוע באפור, ושמחתם כי מצאתם חניה, אל תרוצו ללקוח לפני שתוודאו כי אתם לא נמצאים מול פרויקט בינוי, כי במידה ותחסמו את הגישה לפרויקט, או שדווקא באותו יום אמורה לחנות שם משאית גדולה, אזי רכבכם ייגרר.

כדי לשחרר את הרכב תיאלצו להגיע למרכז העיר שם בחניון תדרשו לשלם נכון להיום, ובמקום 300 שקלים, והקנס הוא 250 שקלים בנוסף לכך לעירייה.

באתר העיר רמת גן מסבירים: "העיר רמת-גן ממוקמת במרכז מטרופולין גוש דן. כתוצאה מכך נעים בה בכל שעות היממה מכוניות, אוטובוסים, משאיות וכלי רכב דו גלגליים." ולפיכך ישנה בעיר גם חניה מועדפת, מה שאומר כי חלק מהטיפים לעיל, לרבות שעות האכיפה אינם בהכרח נכללים באותם אזורים.

בעירייה אומרים כי "סימון חניה מועדפת יביא לצמצום התופעה בה תושבי ערים שכנות חונים בחנייה של תושבי רמת-גן וכן יתפנו מקומות חניה רבים יותר עבור תושבי האזור באזורים בהם מצוקת חניה גבוהה יחסית."

לפרטים ופירוט אזורי החניה ניתן להיכנס לטבלאות החניה באתר העיר רמת גן.