רחוב סרלין 3 תל אביב, 6765374
א' - ה' 09:00-18:00 שישי עד 12:00
רחוב סרלין 3 תל אביב, 6765374
א' - ה' 09:00-18:00 שישי עד 12:00
Post Image
09 אפר, 2019
Posted by מנעולן מרכז
0 comment

מה זה מנעולן? במנעולן-נט תמצאו מנעולן אמין, מחיר הוגן ושירות מהיר

מה זה מנעולן: מנעולן הוא מסוג הדברים אשר מצד אחד נחשבים כדבר הנדיר ביותר אותו צריך אדם בחייו היומיומיים, ומאידך, כל מי שיאמץ קצת את זיכרונו לבטח ייזכר שהזמין ואולי לא פעם אחת, מנעולן. בין אם נטרקה דלת ביתו, בין אם למשרד, סתם כדי להחליף מנעול, לקבל הצעת מחיר, למצלמות אבטחה, אזעקה, סורגים, ואף אם התשובות לכל אלו הן שליליות, אין ספק כי בין אם זה חבר קרוב או בן משפחה, מוכר לכם סיפור בו נדרש מנעולן לעזרה בפתיחת הדלת. בין אם מדובר בדלת של הבית, של הרכב, ותתפלאו, אפילו דלתות של מטוסים קטנים בעלי מנעול, לעיתים נדרש מנעולן כיוון שהמפתח לא נמצא.

נשאלת השאלה האם מספר טלפון של המנעולן אמור להישמר בזיכרוננו כמו טלפון של חברת מוניות או של מקום העבודה? לא נגזים ויחד עם זאת גם נקווה כי אינכם ננעלים תוך אי מציאת המפתחות באופן כה תדיר כדי לזכור את מספר הטלפון של מנעולן 24 בעל פה. אך כאמור, גם אם זה לא עבורכם, אולי עבור מישהו אחר, מנעולן שיכול להציל את השעה בדיוק כאשר אתם ממהרים לפגישה, לאירוע, לדבר הכי חשוב של אותו שבוע, נדרש במהירות האפשרית. לכן, כדאי מאד לשמור את המספר שלנו בספר הטלפונים במכשירכם הנייד, ואפילו לשים פתק על המקרר. לכל בעיה שלא תבוא, אנחנו כאן לרשותכם.

מנעולן אמין לעיתים עושה את כל ההבדל בין רוגע נפשי למחשבות מתגלגלות עד אינסוף, שמא אולי עשיתם טעות. אם זה ההחלטה לקבל את המלצת המנעולן בעת ביצוע פריצת הדלת, אף פריצת הכספת, ולא נלאה בסיפורים על סכומי עתק שנגבו מאנשים תמימים בעבור עבודה שאמנם הצדיקה את הסכום, אך לכתחילה אפשר היה לפתור את הבעיה גם בצורה זולה הרבה יותר. במנעולן 24 חרטנו על דגלנו – אמינות, אמינות ואמינות. אין אצלנו ולו איש צוות אחד שאינו מחויב למדיניות החברה, ולפיכך, אין ולו אחד שלא ישן טוב בלילה ובהרגשה טובה כי הרוויח את פרנסתו ביושר.